2 maja 2014

Convenience

28 komentarzy:
 
Niedawno na Facebooku pokazywałam Wam jedno z tych zdjęć przed i po obróbce. Dzisiaj przyszedł ten dzień kiedy możecie zobaczyć całą stylizację ;) Jest luźno, sportowo, wygodnie i przede wszystkim tak jak lubię :) W takich stylizacjach czuję się po prostu dobrze. 
Jeszcze do niedawna jakby ktoś mi powiedział, że założę buty do biegania, aby w nich chodzić na co dzień to bym nie wytrzymała ze śmiechu :D Mateusz namawiał mnie od bardzo długiego czasu na obuwie sportowe(sam je nosi od około 2-3 lat w ciepłe dni, a ja się z niego śmiałam :D) Teraz przyznaję mu rację i chętnie zakładam na nogi moje neonowe buciory :) Spodnie moro już widziałyście w jednej z elegancki stylizacji. Natomiast bejsbolówka to moja nowość. Od dawna brakowało mi tego typu bluzy, jest dość ciepła. Idealnie sprawdzi się na chłodne wieczory przy ognisku lub na spacerze ;) 

Mamy nadzieję, że zdjęcia się spodobają :) Miłego oglądania!! <3



Bluza - LOVEIT
Buty - ADIDAS NEO

28 komentarzy:

  1. Zakochalam sie w tej bluzie i butkach ;) mozesz zdradzic skad sa spodnie ?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze najpiękniejsza :* Buty mega! Myślisz, ze mogą byc jeszcze dostepne? Kupiłbym sobie :D moge zapytać gdzie jest takie ładne grafitti?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie graffiti jest przy hetmańskiej w Poznaniu :), a co do butów to musisz sprawdzić w CityCenter, pewnie jeszcze będą :)

      Usuń
    2. Do city to sie na razie nie dostane :P porażka haha :D dziękuje za odpwoedz :*

      Usuń
  3. Super stylizacja ! :)
    Julia mam pytanie jaką metodą miałaś przedłużane włosy? Ja osobiście miałam już doczepiane na ringi, tulejki , ale to osłabiło bardzo moje włosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam przedłużone włosy na microringi i nie mam żadnych problemów :) Możliwe, że miałaś źle założone :)

      Usuń
  4. Sesja bardzo ciekawa, naturalna, a właśnie tak wyglądasz najlepiej :)
    Mozna wiedzieć skąd spodnie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja...... Mam pytanko co do makijażu jakiego pudru używasz do wykończenia makijażu ?

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jak zwykle jestem zachwycona Twoją urodą! :)
    czasami zastanawiam się jak np. tacy metalowcy mogą cały czas chodzić w glanach trzeba od czas u do czasu ubrać coś sportowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle świetne zdjęcia! ;) Bluza jest fenomenalna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjnie wyglądasz, bluza jest boska :) a butki mają boski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Julka, a w jakiej cenie były te buty? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. spodnie świetnie pasują do butów :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne buty, sportowyy szyk :)
    http://la-xuxua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. w takiej wersji duzo lepiej wygladasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. takie stylizajce uwielbiam!! Swietna bluza i spodnie!!!
    Sesja na luzie podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zrobisz kiedys filmik jak malujesz brwi tak od a do z?????/ bardzo bym chciala :*

    OdpowiedzUsuń
  15. BOSKO !!! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. możesz zdradzić jaka to kredka ta niebieska? uzylas jej poza linia wodna oka tak?

    OdpowiedzUsuń
  17. I really like what you guys tend to be up too.

    This sort of clever work and exposure! Keep up the superb works guys I've added you guys to
    blogroll.

    Here is my web site: head gasket replacement

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin