26 maja 2014

Black Shoes

32 komentarze:
 
Wracam po dość stresującym weekendzie ;) Pierwszą część piątku spędziłam w pracy, a drugą w szkole ;) Mała powtórka i egzamin z farmakologii. Sobota była dniem lenia i nauki. Musiałam przygotować się do egzaminu praktycznego z podologii... Stres był ogromny!! Całe szczęście niedziela okazała się szczęśliwa i zdałam!! 

A WAM JAK MINĄŁ WEEKEND :)?

Stylizacja prosto wyciągnięta z pracy :) Stonowane kolory to u mnie nie jest żadna nowość. Pewnie już przyzwyczaiłyście się do tego. Ciemne woskowane spodnie, biała koszulka oraz granatowa marynarka ;) Na te ciepłe dni wybrałam moją nową zdobycz z Lidla czyli czarne koturny z odkrytymi palcami :) 

Buty - LIDL
Marynarka - METKA
Torba - VERO STILO


32 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz ! piękna torebka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. a może wstawilibyście z Matim zdjęcia swojego mieszkania, opisali co i jak tam zmienialiście i opisali Wasz związek? ;) to byłby fajny wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie ma się czym chwalić :D, a Nasz związek jest bardzo bardzo udany :))

      Usuń
    2. kiedyś pisałaś, że w ogóle się nie kłócicie. jak to możliwe, Julio?:P

      Usuń
    3. jak widać można ;) wszystko załatwiamy na bieżąco ;)

      Usuń
  3. Ale masz piękne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mi się wydaje czy kciuk u lewej dłoni jest niepomalowany?:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest nie pomalowany ponieważ kotka mi się wbila pazurkiem i mój popękał ;p

      Usuń
  5. jak to mówią... "ładnemu we wszystki ładnie" i ten cytat idealnie opisuje Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robicie zdjęcia tylko aparatem? Używacie jeszcze czegoś czy to efekt przeróbki? Zdjęcia Twoje są jak z jakiejś profejsonalnej sesji zdjęciowej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia robimy tylko aparatem, nie mam nic więcej :) Obróbka zawsze jakaś jest, raz większa, a innym razem mniejsza jak np. tutaj ;) https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/t31.0-8/1511938_667556143294226_8925865736609275882_o.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli jeszcze nie używacie programu Adobe Lightroom to serdecznie Wam polecam! Do profesjonalnej obróbki zdjęć pod kątem kolorów etc. ;)

      Usuń
    2. wiem wiem ;) czasem z niego korzystamy ;)

      Usuń
  8. Julka gdzie kupie w Poznaniu żarówki do lampy UV? :( szukam wszędzie i nie ma! W neo nail kupiłam to mi dali niepasująca a teraz nie chcą przyjsc zwrotu i szukam juz tyle czasu żarówki i dupa nigdzie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest kilka rodzajów lamp UV ;) wcześniej mieliśmy takie żarówki, gdzie komplet kosztował 240zł i z nich zrezygnowaliśmy teraz mamy takie klasyczne i płacimy koło 60-80zł za komplet. Są dostępne praktycznie wszędzie ;) np. Neo Nail, hurtowania activ i wiele innych pewnie ;)

      Usuń
    2. Dziękuję <3

      Usuń
  9. Elegancko i z klasa - pieknie tak wygladasz :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ja całkowicie z innej beczki :) Masz problem tak jak ja z sierścią kota w domu ? jest wszędzie i nie mam już pomysłu jak z nią walczyć.. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam w Twoich stylizacjach wiele kurtek w stylu ramoneska. Możesz polecić sklepy, w których są dobre ramoneski?

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak egzamin? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czy masz jakieś metody by chociaż złagodzić problem sierści ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc nie martwię się tym ;) raczej nic nie poradzi się na.to ;)

      Usuń
  14. Kim jest Marianna którą oznaczasz na fp Julia Nessa Stylizacja Paznkci?

    OdpowiedzUsuń
  15. A skad sa spodnie? Bo nie napisalas :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie pamiętam mam je od zeszłego roku ;)

      Usuń
  16. Julka, dawno kupiłaś te buty w lidlu? Szukam podobnych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne buty, szukam takich :))

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin