23 stycznia 2014

Camel coat

36 komentarzy:
 
Na dzisiaj przygotowałam dla Was bardzo ciepłą stylizację, ze względu na to jaką pogodę mamy za oknem, dzisiaj np. -12 w Poznaniu. Dobrze, że świeci piękne słoneczko, bo w innym przypadku odczuwalna temperatura była by z 3 razy niższa. Ok parę dni pomroziło, jak dla mnie wystarczająco i czekam teraz na wiosnę. W takie dni najlepiej sprawdza się ciepły, dłuższy płaszczyk wyszyty od środka kożuszkiem, a do tego ocieplane traperki na grubej podeszwie, idealne na ślizgawicę na chodniku. Mają dobrą przyczepność, bo nic bardziej mnie nie rozbawia niż jak widzę dziewczyny w korkach, patrzące tylko pod nogi byle by się nie wywrócić. :D 
No dobra! Zostawiam Was ze zdjęciami, a ja uciekam do pracy. Trzymajcie się ciepło! <3

Założyliśmy nowy FanPage poświęcony tylko i wyłącznie stylizacji paznokci. Zainteresowanych zapraszamy do polubienia :)


Płaszczyk - ROMWE
Spodnie - PRIMARK
Buty - SUPERMODA24

36 komentarzy:

  1. Buty cudowne ! <3 zakochałam się a ile te cudeńka kosztują ?? strój rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kurtka!!

    OdpowiedzUsuń
  3. idealne na zimno ! :) bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolor maja te buty:) swietnie wygladasz z usmiechem!

    OdpowiedzUsuń
  5. podasz link do butów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy wejść na stronę.http://supermoda24.pl/obuwie/botki/treking_zimowy_bordo.html
      ;)

      Usuń
  6. nie widze tych butów na stronie, podasz link ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow super look

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty i kurtka są rewelacyjne! Cała stylizacja bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, mam pytanie z innej beczki ;)
    obserwuję Cię na blogu już jakiś czas i widziałam, że posiadasz ubrania z fashion-landu. powiedz proszę jak długo czekałaś na przesyłkę? zamówiłam u nich spódniczkę 5 dni temu, podczas monitorowania zakupu zauważyłam, że przelew ode mnie wciąż nie został zaksięgowany. napisałam im maila- nie odzywają się już 2 dzień. zaczynam się martwić :( czy ty masz dobre wspomnienia związane z tą firmą?
    pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziwne my nigdy nie mieliśmy z nimi problemu, może zadzwoń do nich jeśli jest gdzieś podany numer telefonu :)

      Usuń
    2. Ja ostatnio robiłam zamowienie w tym sklepie. Zamowienie zlozone na poczatku stycznia przyszlo dopiero teraz. Ciezko bylo otrzymac odpowiedz na maila, ciagle widnial mi status, ze przelew zaksiegowany ale nie wiedzialam co dalej. W koncu Pani odp., że w regulaminie maja napisane wysylka do 16 dni albo cos kolo tego. I do mnie przyszlo zamowienie wlasnie w tym ostatecznym terminie. Z tego co sie orientuje to maja opoznienia, lacznie z tymi w odpisywaniu na maile. Ale mysle ze po prostu pozostaje Ci sie zaopatrzyc w cierpliwosc;) pozdrawiam:)

      Usuń
    3. aż jesteśmy w szoku, co prawda my zamawialiśmy w zeszłym roku, ale przyszło w normalnym terminie. Na pewno wszystko będzie dobrze! :)

      Usuń
    4. dzięki za słowa pocieszenia, mam nadzieję, że zepną tyłki i moja spódniczka dojdzie już niedługo :) trzymajcie się! :*

      Usuń
  11. Twój chłopak jest fotografem amatorem czy profesjonalistą? Można się z nim umówić na sesję? Z czystej ciekawości pytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc bawię się tylko fotografią i cały czas próbuje się dowiedzieć czegoś nowego z fotografii :) Co do sesji napisz maila może coś wymyślimy julia.klabuhn@gmail.com

      Usuń
  12. Sliczne zdjecia :) jestes bardo ladna. Jeszcze w tym kapturze puchatym... :))
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz, parka jest genialna i chyba cieplutka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszczyk i buty są świetne! Pasują do Ciebie pod względem kolorów. ;))
    Dobrą robotę tutaj odegrał Mateusz - chodzi o zdjęcia. :)) Można wiedzieć jaki posiadacie model aparatu i obiektyw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ;) Korzystamy z Nikonda D5100, a obiektywy to 50mm f/1.8 i 18-105mm :) Akurat te fotki robiliśmy 50mm :)

      Usuń
  15. genialnie :) też stawiam na wygodę i ciepło,a nie na marznięcie i udawanie "kozaka" :P Cudownie wyszłaś na zdjęciach ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dość ciepła, a kaptur genialny! Można się schować przed wiatrem :)

      Usuń
  16. świetne zarówno buty jak i kurtka! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Super zestaw :D
    Doczytałam ostatnio, że studiujesz kosmetologię, możesz coś polecić na pozbycie się włosków na rękach?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są różne sposoby np woskowianie, ale u mnie się to nie sprawdziło. Zawsze pozbywałam się włosków kremami do depilacji. Kiedyś chciałabym to zrobić laserowo ;)

      Usuń
  18. ale masz fajne futerko przy kapturze! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty *.*

    http://viska-and-milka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne paznokcie i cudowna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin