14 grudnia 2013

Perfect

41 komentarzy:
 
Początek weekendu już za nami, dlatego postanowiłam przygotować dla was nowy post ;)
Tym razem wykorzystaliśmy płaszczyk w barwach moro, jego wykonanie przeszło moje wszelkie oczekiwania. Jest wprost idealny, perfekcyjny! Spodnie zastąpiłam bardzo ciepłymi legginsami. Torebka to obecnie jedna z moich ulubionych. Od niedawna choruje na te, które są wykonane z filcu <3. :)

Macie jakieś plany na weekend :) My staramy się wykorzystać go w pełni! Wczoraj spotkanie rodzinne, a dzisiaj ze znajomymi. Niestety całą niedzielę spędzę w szkole :(

Miłego weekendu Kochanee! <3 
Płaszcz -  BUTIK PERTE
Torebka - BUTIK PERTE
Legginsy - E-MARILYN 
Buty - STYLOWEBUTY.PL
Bluza - CHICNOVA

41 komentarzy:

  1. Perfekcyjne brwi i paznokcie! I cudny ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. znow te koszmarne twoje wlosy dziewczyno!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady, błagam. Na tych zdjęciach nie wyglądają źle :-)

      Usuń
    2. Pokaż swoje, anonimie - sprawdzimy czy masz lepsze.

      Usuń
    3. Te komentarze od kilku postów pisze jedna i ta sama osoba. Prawdopodobnie wiemy kto to jest, więc nie martwimy się tym. Jeżeli sytuacja będzie się powtarzać wspomnimy o tym w poście ;)

      Usuń
  3. kurcze ! gdy widzę barwne rzeczy w sklepie zawsze mi nie odpowiadają. Nie zachęcają do kupna.., ale gdy ujrzę je u kogoś i widzę wizualną całość to zmieniam zdanie! Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo oryginalny płaszczyk! Pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny płaszczyk!!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne buty, płaszcz i sweter! pięknie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pytanie troche mię w temacie. Czy to botki na szklanej podeszwie co mialas kiedyś na zdjęciu sa wygodne? Bo chciałam sobie ktakie kupic ale czolenka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie należą do najwygodniejszych butów, ale jeżeli ktoś lubi w takich butkach chodzić to powinny być ok ;)

      Usuń
  8. ale ty jestes piekna, oddaj troche urody! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. co post lepsze zdjęcia :D cudnieeee ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny płaszczyk, ale jaki drogi!!! ;o

    OdpowiedzUsuń
  12. Jula, co ile myjesz włosy, przetłuszczają Ci sie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszczyk nie przypadł mi do gustu, trochę gryzie się z bluzką. Za to buty ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jula co ile myjesz włosy? przetłuszczaja Ci sie :)? prosze odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie wyglądasz, podoba mi się płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Heej, robisz brwi henna? Jesli tak to jaka? I czym ? Pedzelkiem do brwi? Jak zrobic aby henna zlapala tez skore? Masz gdzies opisane? Albo jakis filmik? Dzięki wielkie za odp a stylizacja git! :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Henne robie co jakis czas. Mieszam wtedy zelowa i proszkowa. Osobno proszkowa barwi również skore a zelowa tylko wloski. Nakladam drewnianym patyczkiem. Na zdjeciu dodatkowo mam pomalowane kredka bo henna schodzi po ok tygodniu. :)

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. powinnas isc do tv z taka twarza !:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dwa posty wcześniej pytałam Cię o pielęgnacje Twoich włosów na przestrzeni tych kilku miesięcy od momentu ostatniego postu na Twoim blogu w tym temacie.Chodzi mi czy nadal używasz kosmetyków kerastase i to Ci odżywiło włosy,że teraz są już w lepszej kondycji czy może jeszcze jakieś zabiegi wykonywałaś? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że nie odpisałam wcześniej, ale jakoś musiałam nie zauważyć ; ( Kerastas uzywalam przez jakis 2 3 miesiące. I widziałam znaczna roznice, ale jednoczesnie wlosy mialam farbowane farba keratynowa plus odzywianie wlosow. Teraz mam juz zwykle szampony i nic specjalnegojuz z nimi nie robie. Fajnie pomaga rowniez olejowanie wlosow ktore tez robilam :)

      Usuń
  20. nie przejmuj się głupimi komentarzami!! dla mnie jesteś inspiracją i uwielbiam Twojego bloga!!! :)
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ideał kobiety! Jestem niesamowicie piękna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  23. A henna czarna czy brązowa???

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja mam pytanie z innej beczki. Kiedys zrobilas taki post :
    http://julia-nessa.blogspot.com/2011/12/makijaz.html
    czy pamietasz może jaki użyłaś cień na powiekę ? ten brązowy mat? Jaka to firma?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo interesujący płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super jest ten płaszczyk w plamy - taki moro choćby troszkę :) Bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin