15 czerwca 2013

Let me see your swagger.

59 komentarzy:
 
Pewnie część z Was już wie mniej więcej jak będzie wyglądał dzisiejszy post, tzn można było domyśleć się po zapowiedzi na Fanpage.
Coś nowego? Coś czego jeszcze nigdy na sobie nie miałam?
Zgadza się.
Głównym chyba elementem dzisiejszego setu jest czapka, ale również i cały zachowany sportowy styl. W internecie krąży pełno inspirujących zdjęć pod nazwą SWAG, gdzie jest dużo kolorów, kolczyków, tatuaży, wiele motywów jednocześnie, vansy, leginsy, za duże bluzy, czapki. Uwielbiam patrzeć na ludzi tak ubranych. Sama chętnie bym się tak ubierała na co dzień, ale jest to dość wyzywający styl. W Polsce pomału ludzie przełamują tą barierę wstydu przed innymi, raczej nie lubimy się wyróżniać. Dlatego tez u mnie są i delikatniejsze elementy stroju, żeby tak pomału 'wprowadzić się' w ten styl.
Jestem ciekawa czy Wam się spodoba?! :)














Legginsy, bluzka i czapka - NEW YORKER || Buty Lacoste  - BUTY JANA || Bransoletki - BE-FASHION.ME


coś miłęgo dla ucha, na sobotni wieczór. :)

59 komentarzy:

  1. Taki styl bardzo do Ciebie pasuje! Chciałabym zapytać czy ogladasz dziewczyny nagrywające filmiki na youtube i jeśli tak to które lubisz najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
  2. prześlicznie!!! bardzo do Ciebie pasuje taki styl :) zresztą...ładnemu we wszystkim ładnie :)
    Pozdrawiam, Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest świetnie! bardzo pasuje Ci taki styl! Twoja ciemna karnacja dodaje uroku:) baardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz nieziemsko! :) obserwuje Twojego bloga chyba z rok już ;p i muszę przyznać, że od pewnego czasu nie mogę oderwać oczu od Ciebie, jakoś się zmieniłaś, rozkwitnęłaś czy jakoś tak :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jesteś, więc we wszystkim Ci ładnie ;). Mi też się podoba ten styl u kogoś . Fajna bejsbolówka, także mam ostatnio "chrapkę" na ten motyw. Spodnie również mocno w moim guście, bo są w fajne wzory. Ogólnie podobają mi się Twoje stylizacje, bo w podobnych również dobrze się czuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie no czepeczka jak najbardziej Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz:)
    Bardzo fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe zdjecia, bardzo mi sie podobają twoje spodnie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega! Ulubiona stylizacja małego Boryska! chcemy wiecej;] pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczęco, zarazem na luzie- bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten styl małymi kroczkami da się zauważyć na ulicy:) i cieszy mnie to, bo fajnie to wygląda;P miło jest mi spojrzeć na ubraną tak osobę:) ostatnio miałam ochotę na kupno takiej czapki, ale to "co ludzie powiedzą" jakoś nie pozwala mi na to :/ szkoda .:/ mam nadzieję, że kiedyś będę ją miała:D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowiusieńki pościk:D
    patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne fotki! a ty super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie:0
    koszulka jest genialna;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaram sie Tobą w takim wydaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  16. nasze kochane maleństwo idealne :*

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjny look ! koszulka jest genialna <3 pięknie wyglądasz w tego typu zestawach !

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie się bardzo podoba, świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz pięknie :o ! Uwielbiam czapeczki a Tobie jest w niej do twarzy! Obserwuję twojego bloga i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Twój styl! W każdych stylizacjach świetnie - zarówno w kobiecych jak i tych luźnych. <33 Chyba nie było żadnego setu który by mi się nie podobał. ;)) Oczywiście uroda też robi swoje. ♥ Aż chce się patrzeć i patrzeć na Ciebie! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś prześliczna <3 uwielbiam Twoje stylizacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo stylowy look, wyglądasz fantastycznie, poza tym bardzo ładna z Ciebie dziewczyna:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz :))
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Połączyłaś wiele stylów co dało całość po prostu bajkową - bardzo mi się podoba, chętnie będę częściej wpadał :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  25. ile ważysz i ile masz wzrost??
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jeszcze muszę schudnąć 2,5 kg :) mam podobną posturę i wzrost ten sam, a Twoja figura jest fenomenalna:) uprawiasz jakiś sport?

      Usuń
    2. a i dziękuję, że odpowiedziałaś i w dodatku ekspressowym tempie :):*

      Usuń
    3. Staram się w wolnej chwili chodzić na zajęcia w pure ;)

      Usuń
  26. aż mi dech zapiera, nie będę tu przeklinać, ale jesteś genialna ! nie dość, że jesteś śliczna, masz idealne kształty, piękną buzię, super karnację, to jeszcze pasuje Ci założenie wszystkiego :P mam wrażenie, że w każdych ciuchach wyglądałabyś jak sex-bomba ! jestem hetero, ale kur*a, momentami zazdroszczę Twojemu chłopakowi haha :P tak trzymaj !
    jedyne o co tylko chciałabym Cię prosić, to żebyś dodawała jak najwięcej postów, jak najwięcej zdjęć, bo jak obejrzę każdy kolejny, to chcę już jak najszybciej następnego !

    OdpowiedzUsuń
  27. jaram się 4tym zdjęciem!!
    zresztą na wszystkich wyglądasz ładnie
    pasuje Ci taki styl, próbuj częściej w tę stronę!

    OdpowiedzUsuń
  28. wow! super!piękna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale pięknie wyglądasz, śliczna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne zdjęcia ; ) bardzo mi się podobają ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne zdjęcia, świetne legginsy, a Ty w takim 'sportowym' zestawie wygladasz rewelacyjne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawe stylizacje, super blog :)

    mumineeks.blogspot.com - troche streetwearu, nowych rzeczy ode mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. pasujesz do tego stylu jak mało kto :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo mi się podoba:) Pasuje Ci ten styl. Fajna czapka, sama mam ochotę na taka o jakiegoś czasu, ale właśnie nie mogę się odważyć i nie jestem pewna czy będzie mi pasować.

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny letni-luźny outfit!
    Wszystko dobrze dobrane i połączone - no coż nie mam do czego się doczepić :)

    U mnie z kolei dzisiaj fioletowo - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  36. niesamowity masz styl :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne zdjęcia i ciekawy tatuaż na nodze! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow!!! Wyglądasz świetnie w takiej stylizacji :)))

    OdpowiedzUsuń
  39. najpiękniejsze zdjęcia! interesująca uroda
    :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ależ śliczna z Ciebie dziewczyna! Trafiłam przypadkiem i nie żałuję! Zdecydowanie będę tutaj zaglądać! Zdjęcia wypadły idealnie i nigdy nie sądziłam, że taki styl do mnie przemówi! Pozdrawiam Pola! <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuje Twojego bloga od jakiegoś czasu, muszę powiedzieć, że podoba mi się, świetnie Ci bardzo różnych stylizacjach, świetnie wyglądasz w tej, podoba mi się Twój tatuaż. Bolało mocno ? kusi mnie też, i widzę, że akurat to co wybrałaś jest ładne i pasuje do wszystkiego i tak dalej... wybór tatuażu to wiadomo, decyzja na całe życie ;) A Twój wybór, jest mega pozytywny ;) pozdrawiam

    kryptonim-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. dawno kupowałaś te getry i podkoszulek :) ?Świętna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  43. kupiliśmy go w czerwcu nad morzem ;)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin