29 października 2012

Sesja :)

41 komentarzy:
 
Moją nieobecność znowu muszę usprawiedliwić brakiem czasu. Od dwóch tygodni pracuję, a cały zeszły tydzień byłam z mamą, bo przyleciała na chwilę do Polski. Jak wiecie, bardzo szybko robi się ciemno, więc zdjęcia na dworze po pracy kompletnie odpadają..
Miałam chwilę, kiedy myślałam o chwilowym zawieszeniu bloga! Pisanie postów co dwa tygodnie jest dla mnie bez sensu.. Ale nie powiem, że trochę ciężko mi się z nim rozstać :) Więc daję sobie jeszcze jedną szansę i mam ogromną nadzieje, że uda mi się wszystko pogodzić ze sobą :)

Zmieniając temat.

Ostatnio dostałam maila z propozycją 'współpracy'. Została mi zaproponowana sesja ( nie jedna ) dla mnie jak i również na bloga. Oczywiście się zgodziłam!
Możecie zajrzeć na jej strony :





Tak jak pogoda cały czas była ładna, tak w dniu, w którym miałyśmy umówioną sesje, przyszła przeogromna mgła. Na szczęście Sandrze nie straszna była mgła i wymyśliła jak ją 'wykorzystać'. Obawiałam się trochę tych zdjęć, ponieważ były one bez uśmiechu. Ja niestety nie potrafię grać twarzą, ale myślę, że parę zdjęć się udało. Gdy mgła zniknęła znalazłyśmy miejsce pełne kolorowych liści ( jest to jedyny plus Jesieni ) gdzie w końcu mogłam uśmiechnąć się do obiektywu! 

A teraz nie pozostało mi nic innego, jak zaprosić do oglądania! :D





to jest mój faworyt <3 p="p">










Przy całej sesji towarzyszyła mi przyjaciółka. Dzięki uprzejmości Sandry, mamy również i wspólne zdjęcia! 












Podczas zdjęć była na prawdę bardzo miła atmosfera! Z takim fotografem można pracować nawet codziennie. Więc mam nadzieję, że w najbliższym czasie znowu pojawią się zdjęcia z sesji! :)

Pozdrowienia!



41 komentarzy:

  1. Zdjęcią są cudowne! A wspólne z Twoją przyjaciółką już wogóle! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twój uśmiech! <3 Znajoma ma świetny talent do fotografii. Zdjęcia - cudo! Mgłę wykorzystałyście genialnie! Motyw z walizką zwalił mnie z nóg. Ale i tak kocham Twoja buzie wśród złotych liści. Ah ah <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo! świetne looki<3
    pierwszy jest urzekający :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No wielka szkoda,że tak rzadko dodajesz posty,ale rozumiem Twój brak czasu. Sesja świetna;) masz prze piękny uśmiech i w ogóle jesteś piękną kobietą;)
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na nowego posta;))
    zapraszam też do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. oj zdjęcia z uśmiechem cudoooo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne zdjęcia, jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia we mgle są rewelacyjne! Świetnie ją wykorzystałyście, bez nie byłyby tak ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam pytanie , co masz pod sweterkiem białym ?:D

    OdpowiedzUsuń
  9. sesja przecudna. mozesz spytac przyjaciolke gdzie kupila ta bluzeczke :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia. Optymistyczne, klimatyczne, ładne :)
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sesja. Ostatnie zdjęcie z pierwszej sesji i to z drugiej, gdzie rzucasz liśćmi,i są rewelacyjne. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna, transparentna bluzka. a zdjęcia wspólne-urocze. świetna pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta pierwsza bardziej mi się podoba ze względu na stylówę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. sesja nr 1 love it! a fotki na bloga zawsze mozesz robic w weekendy albo od czasu do czasu w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój faworyt jest również moim faworytem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. 10 zdjęcie jest przepiękne :). Pozdrawiam imienniczkę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę sesji :) Piękne zdjęcia. Brawa dla Pani fotograf :)

    OdpowiedzUsuń
  18. niektóre zdjęcia są naprawdę czarujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia :)
    I prosimy nie zawieszaj bloga! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. super :) a gdzie pracujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia:))Aż gęba mi się uśmiecha jak patrzę na te wasze wspólne zdjęcia,widać tą szczerą przyjaźń.

    OdpowiedzUsuń
  22. ojej, zdjęcia z mgłą są bardzo klimatyczne....wielkie WOW!!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia, cudowne modelki i klimat :D bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia, ogólnie fajny pomysł na sesje ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. fotki przecudowne :) czy nie były one robione przypadkiem na Cytadeli ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia, mega buty!
    Zapraszam do siebie, zaobserwujesz?
    Ja Ciebie juz obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekna sesja :) madmuasellefleurette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. zdjęcia R E W A C J A ! pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piekne zdjecia;d
    takie żywe, widac ze swietnie sie bawilyscie przy nich;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Super stylizacje, bardzo podoba mi się Twój blog. Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie tu wyglądasz ,bardzo ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczna sesja oraz zestawy!! Wyglądasz zjawiskowo! ;-)) Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękna zdjęcia przepiękna dziewczyna no i świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin